فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عاملان قتل مسلحانه مولوی کریم بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان پس از شش ماه زندگی مخفیانه در شهرستان مهرستان خبر داد، مولوی سپاهی در تاریخ هفتم آذرماه سال گذشته مورد سوءقصد قرار گرفت
کد خبر: ۱۱۱۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 27 June 2023

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در پی قتل مسلحانه مولوی کریم بخش سپاهی امام جماعت مسجد روستای کوران شهرستان مهرستان در تاریخ هفتم آذرماه سال گذشته موضوع دستگیری عاملان این جنایت از همان لحظات ابتدایی بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 

وی افزود : تیم ویژه تحقیق و تفحص پرونده پس از اقدامات گسترده اطلاعاتی و تحقیقات تخصصی موفق شدند عاملان اصلی قتل را در یکی از محلات شهرستان مهرستان شناسایی و تحت نظر قرار دهند.

سردار جلیلیان تصریح کرد : ماموران انتظامی در اقدام ضربتی و غافلگیرانه و در عملیات هماهنگ موفق شدند عاملان قتل را در مخفیگاهشان پس از ۶ ماه زندگی مخفیانه دستگیر نمایند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به کشف سلاح کلاش به همراه مقادیری فشنگ جنگی از مخفیگاه متهمان خاطر نشان کرد: عامل اصلی و همدست او در بازجویی های اولیه به قتل مولوی کریم بخش سپاهی اعتراف و انگیزه خود را اختلاف بر موضوع امام جماعت مقتول عنوان کردند. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار